"CS: Source Tomorrow?
Zips @ 6:30 pm pdt - cstrike: source - 103 comments - hot topic
According to a reliable source, we here at CS-Nation have been given information regarding the upcoming release of Counter-Strike: Source. We have heard that CS: Source is due for a release tomorrow, the 4th of October. It should be noted that the source has told us that once the final version of CS: Source is released, the BETA period will come to a close. As no official announcement has been made by those at Valve, this is purely speculation based on the information we were given, and the date is subject to change."
When will I be able to play my games?
º Counter-Strike: Source will be unlocked next week. This means you can play the full version of CS:S within another week!
º Half-Life 2 will be unlocked, the moment it is "released" - which means the minute it is available on store shelves.
º Day of Defeat: Source and Half-Life 1: Source do not have release dates yet.
Traduction wrote:Quand pourrais-je jouer à mes jeux ?
º Counter-Strike: Source sera dé-verrouillé la semaine prochaine (NdT: -> aujourd'hui ). Cela signifie que vous pourrez jouer à la version complète de CS:S dans moins d'une semaine!
º Half-Life 2 sera dé-verrouillé au moment où il sortira - ce qui signifie à la minute où il est dispo en magasins.
º Day of Defeat: Source et Half-Life 1: Source n'ont pas encore de date de sortie prévues.
Reste à savoir si j'y aurais encore accés avec mon coupon ATI moi (vivi, je ne pense qu'à Moi ) ...
(Note du Lecteur : cette semaine ne veut pas dire aujourd'hui... moi qui pensait que tout le monde connaissait les semaines "valve"... elles commencent entre vendredi et dimanche minimum )
J'ai tester CS-source sur Dust 2, a par que l'on peut jouer au foot avec des caisse partere et monter sur une carcasse de bagnole toute rouiller, la map na pas changer